ثانيه هاي بي تو

کنارم که هستی

زمان هم مثل من دستپاچه میشود

عقربه ها دوتا یکی میپرند

اما همین که میروی…

تاوان دستپاچگی های ساعت را هم من باید بدهم

جانم را میگیرند ثانیه های بی تو



نظرات شما عزیزان:

♠❤♠MAHTAB♠❤♠
ساعت10:38---10 شهريور 1393

پاسخ: ممنونم فداااات اجي مهتاب گلي:*:*:*:*:*:*


♠❤♠MAHTAB♠❤♠
ساعت23:15---9 شهريور 1393
like
پاسخ:ممنونم :*:*


mar♥jan
ساعت17:07---9 شهريور 1393
تـو زندگـی ....


یکــ جایی هستــــ ، بعـد از کلی دویدن


یهـو وایمیستی


سرتو میندازی پایین


و آروم میگی:


« دیگه زورم نمی رســـهــــ ...!! »
پاسخ:هعييييييييي اره والا يه جايي ديه زورمون نميرسه....:((((


ترلان
ساعت12:59---7 شهريور 1393
به خاطراتت بگو اینقدر توی دستو پای من نباشند

دیروز یکبار دیگر جلوی همان نیمکت همیشگی

زمین خوردم
پاسخ:ماههاست فراموشش کرده ام ؛ خاطراتش را هم … ! ولی نمی دانم دستانم چرا هنوز به نوشتن نامش ذوق میکنند !


ترلان
ساعت12:56---7 شهريور 1393
فـک کن .. ایــن هـمـــــــه حـرف رو کیبـورد باشـه و تـــو نتـونی اون چیــزی

رو که می خـوای ... اونی که حرف دلتــه رو تایپش کنـــــــــــی !

سلامتــی حــــــــرفای دلـم که هیشکـــی ازش خبـر نــــــــــــــداره
پاسخ:هعييييييييييي... سلامتي ترلان گلي و دلش و حرفاي دلش....


DUYĞU
ساعت20:21---6 شهريور 1393
اگه رویایی داری باید ازش محافظت کنی
مردم نمی تونن خیلی کارها رو بکنن
دوست دارن تو هم نتونی
اگه یه چیزی رو می خوای
باید به دستش بیاری
مکث نکن...

پاسخ:اره دقيقا ممنونم زيبا بود


DUYĞU
ساعت20:20---6 شهريور 1393
من غرورم را مدیون بارانم
هنوز باران را سپاس که پنهان کرد اشک هایم را
باران را سپاس که آبرویم را خرید
تا نفهمند آدم ها که من از تنهایی نیست که قدم می زنم
من زیر باران رفتم تا که آسوده خاطر ببارم بی آنکه بترسم از نگاه کسی
به سلامتی باران که حفظ کرد غرورم را…

پاسخ:هعييييييي:((((((((((


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 4 شهريور 1393 | 23:44 | نویسنده : ❦мeнrαɴ❦ |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.